​فايروال F5 VIPRION 4450 Blade ​فايروال F5 VIPRION 4450 Blade

شرکت سورنا

​فايروال F5 VIPRION 4450 Blade

​فايروال F5 VIPRION 4450 Blade

اين فايروال F5 كه برروي شاسي هاي VIPRION 4800 و VIPRION 4480 قابل نصب ميباشد، يك Application Delivery Controller بحساب ميايد كه ميتواند با بهره مندي از دو پورت 100GbE و شش پورت 40GbE كارآيي و بازدهي فوق العاده اي را در اختيار سازمان ها و ديتاسنترهاي پيشرفته قرار دهد. اين محصول اولين ADC موجود در اين صنعت ميباشد كه از پورت هاي 100GbE و QSFP28 پشتيباني ميكند.

اين محصول ميتواند پيچيدگي هاي موجود در مقابله با حملات سايبري را كاهش داده بطوريكه لطمه اي به بازدهي شبكه وارد نشود. همچنين با استفاده از فايروال F5 مديران ميتوانند انعطاف پذيري مورد نياز با رشد كاربران را در اختيار داشته باشند و همچنين امنيت و كانكشن شبكه را با تعداد محدودتري از تجهيزات مديريت نمايند.

اين محصول با بهره مندي از سيستم عامل TMOS و با استفاده و ترككيب سرويس هاي Big IP Application Firewall Manager (AFM) و F5 Big IP Application Security Manager ميتواند زيرساختي پويا و مقياس پذير را براي مديران و به منظور پاسخ گويي به تهديدات روزافزون و تحت عنوان راهكار Web Application Firewall استفاده نمايند.

از قابليت هاي اين محصول ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات F5 VIPRION با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/18 ساعت: ۱۵ توسط:sorena-c18 :